Kandidát priniesol recept, ako uspieť v slovenských kinách |
Kandidáta videlo v našich kinách 13.675 divákov za štyri dni od premiéry. Sú to vynikajúce čísla, keď si zoberiete, že napríklad omnoho drahšie, ale divácky náročnejšie domáce filmy, napr.

Kandidáta videlo v našich kinách 13.675 divákov za štyri dni od premiéry. Sú to vynikajúce čísla, keď si zoberiete, že napríklad omnoho drahšie, ale divácky náročnejšie domáce filmy, napr.: Ďakujem, dobre, Môj pes Killer či Zázrak, nemajú ani polovicu z tohto množstva a to ani keď ich spojíte a dáte im mesiac v distribúcii. Len dodám, že oficiálny rozpočet Kandidáta bol okolo 180 tisíc Eur a už teraz zarobil na hrubých tržbách cez 70 tisíc Eur. Čiže, jeden slovenský film videlo za 4 dni viac ľudí, ako tri iné a oceňované nové domáce tituly spolu. Je to výnimočný úspech! Ako sa to však vôbec podarilo? Čo potrebuje slovenský film, aby na neho prišlo veľa divákov, ktorí často ani netušia, že Kandidát je už jedenástym slovenským filmom v našich kinách, len za tento rok? Malý návod pre slovenských filmárov, ak chcú uspieť na slovenskom trhu: |
NAJČÍTANEJŠIE |
- Jeden z najoriginálnejších filmov roka Fenické sprisahanie, prekvapí scenárom aj h
- Stream novinky: Stick, Predator: Killer of Killers, Mercy for None, Straw, Ocean w
- Margot Robbie a Colin Farrell sa vydávajú na Veľkú nádhernú odvážnu cestu / A Big
- Taliansky režisér Ferzan Özpetek v Bratislave uvedie svoj najnovší film Diamanty
- Slovenský film Neplatené voľno bude mať svetovú premiéru na festivale v Karlových
- SkyShowtime predstavuje trailer k seriálu Dexter: Resurrection, ktorý bude exkluzí
- Jedinečný film Ako si vycvičiť draka prichádza do kín v hranej verzii
- Film Perla predstavuje silný príbeh emigrantky: Vracia sa do normalizačného Českos
- Tretia séria seriálu Star Trek: Neznáme svety má premiéru 4. augusta na Skyshowtim
- Novinka z Cannes už na Slovensku. Filmové štúdio s Petrom Konečným