Experiment s road movie - Move On |
Nový projekt skupiny Deutsche Telekom predstavuje jedinečnú príležitosť pre verejnosť zapojiť sa do výroby nového filmu Move On. Diváci, vrátane slovenských filmových fanúšikov, budú môcť ...
Nový projekt skupiny Deutsche Telekom predstavuje jedinečnú príležitosť pre verejnosť zapojiť sa do výroby nového filmu Move On. Diváci, vrátane slovenských filmových fanúšikov, budú môcť ovplyvňovať jednotlivé súčasti filmu ako napr. lokality, mená postáv či hudbu. V neposlednom rade budú mať tiež možnosť získať rolu vo filme a zahrať si v ňom. Pre každú zo zapojených krajín režisér Asger Leth (režisér podpriemerného thrilleru Muž na hrane) vypracuje špecifickú skupinu zadaní, vďaka ktorým bude mať verejnosť možnosť zapojiť sa do celého kreatívneho procesu. Slovenskí filmoví fanúšikovia, ktorí sa na príprave snímky budú chcieť podieľať, sa už teraz môžu zaregistrovať na stránke www.tvojfilm.sk. Získajú tu všetky potrebné informácie o projekte a zadaniach režiséra. Tie budú priebežne dopĺňané. Nakrúcať sa bude aj na Slovensku, a to už počas tohto leta. Film by mal byť hotový do konca roka. O scenár sa postaral nositeľ viacerých ocenení, scenárista Matt Greenhalgh (Control, Nowhere Boy). Hlavný hrdina cestuje po Európe a jeho poslaním je dopraviť tajomný strieborný kufrík na miesto určenia a za každú cenu zabrániť jeho poškodeniu. „Veľmi sa teším, že do tohto kreatívneho projektu budeme môcť zapojiť také množstvo ľudí z rôznych krajín. Verím, že sa nám spoločne podarí vytvoriť niečo skutočne originálne. Som presvedčený, že ide o úplne novú kapitolu filmovej tvorby“, povedal režisér filmu Asger Leth. Zatiaľ čo tradičný spôsob prezentácie značiek vo filmoch sa týka hlavne sponzoringu a umiestňovania produktov (product placement), projekt Move On posunie hranice doterajších možností interakcie so spotrebiteľmi opäť o kus ďalej. „Move On je v podstate príbehom o živote na ceste a o poslaní jedného človeka, ktorým je byť stále v pohybe a zároveň vždy o krok vpred pred celým svetom. Naše partnerstvo s režisérom Asgerom Lethom je pre obe strany niečím unikátnym, či už z pohľadu technických potrieb a požiadaviek na komunikáciu spojených s produkciou takého filmu vo viacerých lokalitách, samotnej dejovej línie ako aj z pohľadu originálneho spôsobu zapojenia spotrebiteľov do tohto filmového dobrodružstva“, uviedol šéf marketingovej komunikácie Deutsche Telekomu Hans-Christian Schwingen. Projektu sa zúčastňujú krajiny, v ktorých má Deutsche Telekom svoje zastúpenie, a to Albánsko, Bulharsko, Česká republika, Čierna Hora, Holandsko, Chorvátsko, Maďarsko, Macedónsko, Nemecko, Rakúsko a Slovensko. |
NAJČÍTANEJŠIE |
- Maďarsko nemalo záujem. Slovensko podporilo dôležitý film o dopadoch polarizácie s
- Netflix, HBO Max, Apple TV+ novinky: 3 Body Problem, Homicide: New York, Shirley,
- Komerčná komédia Jedeme na teambuilding opäť prepisuje slovenské návštevnostné rek
- HBO a dokument o prestížnom americkom bludárovi - The Truth vs. Alex Jones
- Atlas. Analytička J. Lo nás zachraňuje pred hrozbami umelej inteligencie
- V Justičnom paláci padla včera posledná klapka thrilleru Miki. Účinkuje v ňom 107
- Odvolávanie riaditeliek kultúrnych inštitúcií bez udania dôvodu pokračuje. Devastá
- Do kín mieri nový film Miloslava Luthera – detektívny príbeh Spiaci účet
- Do kín prichádza neuveriteľný skutočný príbeh o sériových vrahoch seniorov
- Nemecké filmové cenu budú v máji. Ktoré filmy sú top favoritmi?