Filmy poznáme, ale ktoré hry ovládli médiá v minulom roku?

Pozornosť svetových herných médií opäť meral portál Gamasutra a napriek štatistickým limitom priniesol triezvy pohľad na to, o čom sa v uplynulom roku

pridal sector.sk 18.2.2017 o 23:06

Filmy poznáme, ale ktoré hry ovládli médiá v minulom roku?


Pozornosť svetových herných médií opäť meral portál Gamasutra a napriek štatistickým limitom priniesol triezvy pohľad na to, o čom sa v uplynulom roku písalo najviac. Zatiaľ čo víťazi merania prekvapia málokoho, v šedi nadpriemeru zvádzali PR manažéri krutý boj o každý klik.

Jednoznačne navrch mal v roku 2016 Overwatch, bezpochyby aj vďaka neustávajúcej podpore Blizzardu v podobe updatov a komunitných eventov. Nedá sa však opomenúť ani oddaná fanúšikovská základňa a nezáleží, či práve brúsi vidly, lebo je Tracer údajne vyobrazená sexisticky, alebo strúha ceruzky a zahlcuje internet fan artom. Jednoducho povedané, okolo Overwatch je neutíchajúca vrava, ktorej koniec je v nedohľadne. Blizzard totiž nedávno oznámil, že Overwatch pokoril hranicu 25 miliónov hráčov. Pre ilustráciu dodáme, že kedysi senzačný World of Warcraft mal vo svojich najlepších dňoch “iba” 12 miliónov aktívnych hráčov. Čítajte viac TU.





Meno:
ODOSLAŤ
:)
REBRÍČEK SK
01 |
návšt. 30080
02 |
návšt. 6863
03 |
návšt. 4737
04 |
návšt. 3306
05 |
návšt. 2646
06 |
návšt. 2632
07 |
návšt. 2414
08 |
návšt. 2024
09 |
návšt. 1488
10 |
návšt. 849
REBRÍČEK US
01 |
$43,0 mil.
02 |
$29,0 mil.
03 |
$16,0 mil.
04 |
$10,0 mil.
05 |
$8,4 mil.
06 |
$7,8 mil.
07 |
$4,7 mil.
08 |
$2,8 mil.
09 |
$2,6 mil.
10 |
$2,5 mil.
SOCIÁLNE SIETE
KOMENTÁRE
Kinema.sk - filmy, seriály

sector logo
network
ISSN 1336-4197. Všetky práva vyhradené. (c) 2025 SECTOR Online Entertainment / Kinema s.r.o.