Filmy poznáme, ale ktoré hry ovládli médiá v minulom roku?

Pozornosť svetových herných médií opäť meral portál Gamasutra a napriek štatistickým limitom priniesol triezvy pohľad na to, o čom sa v uplynulom roku

pridal sector.sk 18.2.2017 o 23:06

Filmy poznáme, ale ktoré hry ovládli médiá v minulom roku?


Pozornosť svetových herných médií opäť meral portál Gamasutra a napriek štatistickým limitom priniesol triezvy pohľad na to, o čom sa v uplynulom roku písalo najviac. Zatiaľ čo víťazi merania prekvapia málokoho, v šedi nadpriemeru zvádzali PR manažéri krutý boj o každý klik.

Jednoznačne navrch mal v roku 2016 Overwatch, bezpochyby aj vďaka neustávajúcej podpore Blizzardu v podobe updatov a komunitných eventov. Nedá sa však opomenúť ani oddaná fanúšikovská základňa a nezáleží, či práve brúsi vidly, lebo je Tracer údajne vyobrazená sexisticky, alebo strúha ceruzky a zahlcuje internet fan artom. Jednoducho povedané, okolo Overwatch je neutíchajúca vrava, ktorej koniec je v nedohľadne. Blizzard totiž nedávno oznámil, že Overwatch pokoril hranicu 25 miliónov hráčov. Pre ilustráciu dodáme, že kedysi senzačný World of Warcraft mal vo svojich najlepších dňoch “iba” 12 miliónov aktívnych hráčov. Čítajte viac TU.




BIRD
[RECENZIA ]
BALERÍNA
[RECENZIA ]
BOLERO (2024)
[RECENZIA ]
SURFER
[RECENZIA ]

Meno:
ODOSLAŤ
:)
REBRÍČEK SK
01 |
návšt. 51985
02 |
návšt. 11288
03 |
návšt. 4233
04 |
návšt. 3354
05 |
návšt. 1751
06 |
návšt. 1548
07 |
návšt. 1194
08 |
návšt. 1067
09 |
návšt. 540
10 |
návšt. 700
REBRÍČEK US
01 |
$63,0 mil.
02 |
$27,0 mil.
03 |
$21,0 mil.
04 |
$11,0 mil.
05 |
$7,1 mil.
06 |
$5,2 mil.
07 |
$4,8 mil.
08 |
$2,6 mil.
09 |
$2,1 mil.
10 |
$0,939 mil.
SOCIÁLNE SIETE
KOMENTÁRE
Kinema.sk - filmy, seriály

sector logo
network
ISSN 1336-4197. Všetky práva vyhradené. (c) 2025 SECTOR Online Entertainment / Kinema s.r.o.