Dunaj, k vašim službám láme rekordy: Vo štvrtok sa stal najsledovanejším programom dňa aj celej jesennej sezóny |
Televízia Markíza má za sebou ďalší mimoriadne úspešný večer. Vo štvrtok ...
Televízia Markíza má za sebou ďalší mimoriadne úspešný večer. Vo štvrtok 6. novembra 2025 sa dobový seriálový fenomén Dunaj, k vašim službám stal nielen najsledovanejším programom celého dňa v oboch hlavných cieľových skupinách, ale v univerzálnej cieľovej skupine 12+ dosiahol aj svoju rekordnú tohtoročnú sledovanosť. Zároveň ide o zatiaľ divácky najúspešnejší program aktuálnej jesennej sezóny naprieč celým televíznym trhom. Diváci sledovali pokračujúcu drámu po ničivom bombardovaní – emotívnu poslednú rozlúčku s Evou Dušekovou (Petra Dubayová), príchod jej brata, gardistu Adama Dušeka (Martin Klinčúch), a tiež napínavý osud Kláry Kučerovej (Kristína Svarinská), ktorej hrozí poprava po zákernej pasci zosnovanej Adelou Brunovskou (Nela Pocisková) a Antonom Holubcom (Filip Tůma). Druhým najsledovanejším programom štvrtka bol v oboch kľúčových cieľových skupinách rodinný seriálový hit Sľub. Päticu najúspešnejších programov dňa doplnili večerné spravodajské relácie Televízne noviny, Počasie a Športové noviny. Najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stala včerajšia šiesta premiérová epizóda aktuálnej 12. série rodinnej ságy Dunaj, k vašim službám. V komerčnej cieľovej skupine 14-56 dosiahla vynikajúci rating 8,0 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 30,9 %. Konkurenčná súťažná šou Dobre vedieť na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s podielom na trhu iba 15,8 %. Romantický film Láska v Grécku si na verejnoprávnej Jednotke zvolilo ešte výrazne nižších 7,2 % zo všetkých divákov pri obrazovkách. V čase vysielania si pútavými zápletkami a silnými emóciami nabitý Dunaj, k vašim službám zaplo až 697-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), čo predstavuje doteraz najvyšší zásah v rámci tejto jesennej sezóny. Celá epizóda dosiahla v univerzálnej cieľovej skupine 12+ rekordnú sledovanosť 536-tisíc divákov, čím potvrdila výnimočný divácky záujem o dramatické udalosti aktuálnej dejovej línie. Ďalšie suverénne podvečerné víťazstvo patrilo mimoriadne populárnemu rodinnému seriálu Sľub, ktorý sa v oboch relevantných cieľových skupinách stal druhým najsledovanejším programom dňa. V cieľovej skupine 14-56 zaznamenal výborný rating 6,9 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 32,3 %. Zaujímavé príbehy obľúbených seriálových hrdinov zo zlomového obdobia 80. rokov si včera zaplo 606-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), celkovo si tento seriálový fenomén vychutnalo 470-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Markíza vo štvrtok bodovala aj s večernými spravodajskými reláciami, v cieľovej skupine 14-56 obsadili ďalšie priečky v rebríčku sledovanosti Televízne noviny (rating 6,9 % / share 26,0 %), Počasie (rating 6,5 % / share 24,6 %) a Športové noviny (rating 5,1 % / share 18,9 %). Hlavnú spravodajskú reláciu Televízne noviny si zaplo až 766-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), čo predstavuje najväčší zásah programu v rámci celého trhu. Celkovo si súhrn najdôležitejších udalostí dňa z domova i zo sveta nenechalo ujsť 437-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Aktuálne informácie o počasí na obrazovkách trhového lídra sledovalo 451-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v tejto univerzálnej cieľovej skupine patril Počasiu status tretieho najsledovanejšieho programu dňa. Na víťaznej vlne pokračovala Markíza aj s večernou reality šou Farma, ktorá nedala konkurencii šancu s dosiahnutým excelentným ratingom 4,3 % a v rámci aktuálnej 17. série absolútne najvyšším trhovým podielom až 34,6 % v cieľovej skupine 14-56. Konkurenčná šou Behind the Fame na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine dramaticky zaostala s podielom na trhu iba 4,3 %. Ranné vysielanie tradične ovládlo dlhoročne úspešné Teleráno (rating 1,2 % / share 28,5 % v CS 14-56), ktoré opäť doslova prevalcovalo konkurenčné Ranné Noviny (share 14,4 % v CS 14-56). Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI, Markíza KLASIK) bola vo štvrtok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 14-56 suverénnym trhovým lídrom celodenne (share 37,2 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 37,4 %). Aj samotná TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 24,3 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 26,7 %). |
NAJČÍTANEJŠIE |
- Tu nie si predátor, tu si korisť. Prichádza nový Predátor: Nebezpečná zóna
- Nepela prekonáva Duchoňa. Dôležitý film o boji proti netolerancii a moci
- 29. MFDF Ji.hlava: Ceny rozdané! V nedeľu sa začína Ji.hlava Online
- Prišli o všetko, našli však seba. Do kín prichádza romantická dráma podľa skutočné
- Slovenský film storočia 322 režiséra Dušana Hanáka vychádza na blu-ray nosiči
- Dunaj, k vašim službám láme rekordy: Vo štvrtok sa stal najsledovanejším programom
- Nepela prináša spokojnosť - je to možno iný film ako čakáte, ale je veľmi kvalitný
- Dracula: Príbeh lásky je v prvom rade zábava. Občas poriadne braková, ale celý čas























