Dunaj, k vašim službám láme rekordy: Vo štvrtok sa stal najsledovanejším programom dňa aj celej jesennej sezóny

Televízia Markíza má za sebou ďalší mimoriadne úspešný večer. Vo štvrtok ...

pridal kinema 7.11.2025 o 21:38
Dunaj, k vašim službám láme rekordy: Vo štvrtok sa stal najsledovanejším programom dňa aj celej jesennej sezóny


Televízia Markíza má za sebou ďalší mimoriadne úspešný večer. Vo štvrtok 6. novembra 2025 sa dobový seriálový fenomén Dunaj, k vašim službám stal nielen najsledovanejším programom celého dňa v oboch hlavných cieľových skupinách, ale v univerzálnej cieľovej skupine 12+ dosiahol aj svoju rekordnú tohtoročnú sledovanosť. Zároveň ide o zatiaľ divácky najúspešnejší program aktuálnej jesennej sezóny naprieč celým televíznym trhom.

Diváci sledovali pokračujúcu drámu po ničivom bombardovaní – emotívnu poslednú rozlúčku s Evou Dušekovou (Petra Dubayová), príchod jej brata, gardistu Adama Dušeka (Martin Klinčúch), a tiež napínavý osud Kláry Kučerovej (Kristína Svarinská), ktorej hrozí poprava po zákernej pasci zosnovanej Adelou Brunovskou (Nela Pocisková) a Antonom Holubcom (Filip Tůma).

Druhým najsledovanejším programom štvrtka bol v oboch kľúčových cieľových skupinách rodinný seriálový hit Sľub. Päticu najúspešnejších programov dňa doplnili večerné spravodajské relácie Televízne noviny, Počasie a Športové noviny.

Najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stala včerajšia šiesta premiérová epizóda aktuálnej 12. série rodinnej ságy Dunaj, k vašim službám. V komerčnej cieľovej skupine 14-56 dosiahla vynikajúci rating 8,0 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 30,9 %. Konkurenčná súťažná šou Dobre vedieť na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s podielom na trhu iba 15,8 %. Romantický film Láska v Grécku si na verejnoprávnej Jednotke zvolilo ešte výrazne nižších 7,2 % zo všetkých divákov pri obrazovkách.

V čase vysielania si pútavými zápletkami a silnými emóciami nabitý Dunaj, k vašim službám zaplo až 697-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), čo predstavuje doteraz najvyšší zásah v rámci tejto jesennej sezóny. Celá epizóda dosiahla v univerzálnej cieľovej skupine 12+ rekordnú sledovanosť 536-tisíc divákov, čím potvrdila výnimočný divácky záujem o dramatické udalosti aktuálnej dejovej línie.

Ďalšie suverénne podvečerné víťazstvo patrilo mimoriadne populárnemu rodinnému seriálu Sľub, ktorý sa v oboch relevantných cieľových skupinách stal druhým najsledovanejším programom dňa. V cieľovej skupine 14-56 zaznamenal výborný rating 6,9 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 32,3 %.

Zaujímavé príbehy obľúbených seriálových hrdinov zo zlomového obdobia 80. rokov si včera zaplo 606-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), celkovo si tento seriálový fenomén vychutnalo 470-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Markíza vo štvrtok bodovala aj s večernými spravodajskými reláciami, v cieľovej skupine 14-56 obsadili ďalšie priečky v rebríčku sledovanosti Televízne noviny (rating 6,9 % / share 26,0 %), Počasie (rating 6,5 % / share 24,6 %) a Športové noviny (rating 5,1 % / share 18,9 %).

Hlavnú spravodajskú reláciu Televízne noviny si zaplo až 766-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), čo predstavuje najväčší zásah programu v rámci celého trhu. Celkovo si súhrn najdôležitejších udalostí dňa z domova i zo sveta nenechalo ujsť 437-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Aktuálne informácie o počasí na obrazovkách trhového lídra sledovalo 451-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v tejto univerzálnej cieľovej skupine patril Počasiu status tretieho najsledovanejšieho programu dňa.

Na víťaznej vlne pokračovala Markíza aj s večernou reality šou Farma, ktorá nedala konkurencii šancu s dosiahnutým excelentným ratingom 4,3 % a v rámci aktuálnej 17. série absolútne najvyšším trhovým podielom až 34,6 % v cieľovej skupine 14-56. Konkurenčná šou Behind the Fame na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine dramaticky zaostala s podielom na trhu iba 4,3 %.

Ranné vysielanie tradične ovládlo dlhoročne úspešné Teleráno (rating 1,2 % / share 28,5 % v CS 14-56), ktoré opäť doslova prevalcovalo konkurenčné Ranné Noviny (share 14,4 % v CS 14-56).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI, Markíza KLASIK) bola vo štvrtok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 14-56 suverénnym trhovým lídrom celodenne (share 37,2 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 37,4 %). Aj samotná TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 24,3 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 26,7 %).





Meno:
ODOSLAŤ
:)
REBRÍČEK SK
01 |
návšt. 12171
02 |
návšt. 10760
03 |
návšt. 3908
04 |
návšt. 3646
05 |
návšt. 2657
06 |
návšt. 2630
07 |
návšt. 2729
08 |
návšt. 2348
09 |
návšt. 1615
10 |
návšt. 1818
REBRÍČEK US
01 |
$27,0 mil.
02 |
$11,0 mil.
03 |
$6,2 mil.
04 |
$3,9 mil.
05 |
$3,7 mil.
06 |
$2,6 mil.
07 |
$1,8 mil.
08 |
$1,6 mil.
09 |
$1,5 mil.
10 |
$1,3 mil.
NAJLEPŠE HODNOTENÉ FILMY
Radeji zešílet v divočine
04 |
8,5/10
06 |
8/10
07 |
8/10
09 |
8/10
11 |
8/10
12 |
7,5/10
13 |
7,5/10
PODCASTY
SOCIÁLNE SIETE
KOMENTÁRE
Kinema.sk - filmy, seriály

sector logo
network
ISSN 1336-4197. Všetky práva vyhradené. (c) 2025 SECTOR Online Entertainment / Kinema s.r.o.