Hodiny filmových rozhovorov a recenzii v relácii Do kina. Podcast je už skutočnosťou

Filmové premiéry, recenzie, filmy, ktoré sa oplatí vidieť. Jeden miluje Hollywood, druhý prítmie klubových kín, nie vždy spolu ...

pridal kinema 3.11.2019 o 17:27

Filmové premiéry, recenzie, filmy, ktoré sa oplatí vidieť. Jeden miluje Hollywood, druhý prítmie klubových kín, nie vždy spolu súhlasia, ale vedia sa aj zhodnúť. Relácia pre všetkých fanúšikov kinematografie, ktorí chcú vedieť aj niečo navyše. Ak film, tak s reláciou Do kina – s Jurajom Malíčkom a Petrom Konečným. Reláciu o filme "Do kina" pripravuje RTVS – Slovenský rozhlas, Rádio Slovensko, SRo1. Vysiela sa: v sobotu o 21:05

Prehnité mesto v ktorom kolabuje systém, s čudáka sa stáva šialenec. No nechcite to vidieť! Film o tom, ako sa zrodil jeden z najpôsobivejších filmových záporákov JOKER. Juraj Malíček a Peter Konečný sa už nevedia dočkať, kedy vás zoznámia. Najväčšie šance sú dnes večer. Na svoje si prídu aj milovníci filmov Woodyho Allena, okrem dobrých tipov z jeho bohatej filmografie sa pristavíme aj pri jeho aktuálnej komédii Daždivý deň v New Yorku. (VYPOČUJTE SI RELÁCIU)

Je čas na poriadnu akciu! A veru že sa nám dostane vzruchu mierou vrchovatou, aj keď....v rôznych spracovaniach. V kinách máme osem premiér, takže nebudeme vedieť kam skôr skočiť. Juraj Malíček si vybral akčné sci-fi Blíženec s poriadnou vizuálnou nadstavbou a priamočiarym príbehom, s Petrom Konečným sa ponoríme do bahna našej spoločnosti v dokumente Ukradnutý štát. A ešte ten zoznam premiér: filmy Zlatokopky a Sladký koniec dňa a dokumenty BATAstories, Jiří Suchý, Hluché dni a Stratený domov. Všetky premiéry predstavíme a budeme sa venovať aj dvom očakávaným slovenským filmom: Amnestie a Cesta do nemožna. Poďte s nami Do kina. (VYPOČUJTE SI RELÁCIU)

Pražské orgie, Ovečka Shaun vo filme: Farmageddon a Vládkyňa zla 2. Ktorá z premiér nadchla Juraja Malíčka a Petra Konečného? Svoj tip si môžete overiť dnes večer a páni vám na oplátku ponúknu výborné tipy na moderné nemé filmy, potom na tie s minimom dialógov, a aj na také , v ktorých sa síce rozpráva o sto šesť, ale úplne zbytočne. (VYPOČUJTE SI RELÁCIU)

Výbornú komédiu Zombieland 2: Rana istoty a ďalších šesť premiér v našich kinách vám s chuťou predstavujú Peter Konečný a Juraj Malíček. (VYPOČUJTE SI RELÁCIU)

:)
01 |