Novinky > Recenzie noviniek Alita, Lego 2, Trhlina ... všetko v relácii Konečného a Malíčka
The Addams Family
The Bookshop
Little
Yesterday

Recenzie noviniek Alita, Lego 2, Trhlina ... všetko v relácii Konečného a Malíčka

RTVS | 16.2.2019

Do kín vletel ako uragán veľkolepý sci-fi thriller Alita: Bojový anjel, môžete prežiť romantické Léto s gentlemanom s Jaromírom Hanzlíkom, priaznivcov klubových filmov zaujme švédska dráma Goliáš a uvidíte aj film Nedotknuteľní. Nejde o pôvodnú francúzsku verziu, ale o remake z americkej produkcie. A práve tento film inšpiroval Petra Konečného s Jurajom Malíčkom, aby sa v téme pozreli na zmysluplné a aj úplne zbytočné nové spracovania filmov, ktoré tu už boli. Prehľad v aktuálnej kinematografii a tipy na skvelé filmy ponúkame aj dnes. Poďte Do kina s Rádiom Slovensko. Reláciu si môžete VYPOČUŤ TU

Museli by sme sa rozkrájať na to, aby sme videli všetky premiéry v našich kinách. S nami takéto úmysly mať nemusíte, s nami budete mať prehľad o všetkých šiestich premiérach. Hravý Lego príbeh 2, historický Mária, kráľovná Škótska, horor Potomok, česká komédia Na streche ale aj Striedavá starostlivosť a Amatéri. Môžu mať filmy terapeutický účinok a ako sú v ňom zobrazované témy ako domáce násilie? To je naša dnešná téma. Do kina s Rádiom Slovensko vás vezmú Juraj Malíček a Peter Konečný. Reláciu si môžete VYPOČUŤ TU

Česká komédia Ženy v behu, mysteriózny, napínavý film Serenity: Ticho pred búrkou a Hranica, výborný mix žánrov, ktorý by mal vidieť každý milovník dobrého kina. To sú premiéry, ktoré ponúka tento týždeň. Okrem toho si Juraj Malíček s Petrom Konečným zaspomínajú na nie tak dávne skvelé časy Československého filmu a predstavia nám nominácie na Českého leva. Reláciu si môžete VYPOČUŤ TU

V kinách je nový slovenský film Trhlina – pritiahne davy? Uvidíme. Oplatí sa vidieť aj iné filmy, premiéru mala Favoritka s niekoľkými nomináciami na Oscara, animák pre deti aj pre dospelých Ľadová sezóna 2 ale aj čierna komédia Prasa. Juraj Malíček a Peter Konečný sa zastavia pri tohtoročných oscarových nomináciách a neminú ani fakt, že Schindlerov zoznam sa po 26 rokoch opäť dostal na plátna našich kín. Prečo? Reláciu si môžete VYPOČUŤ TU

Ďalšie aktuálne filmové novinky