SEX TAPE

SEX TAPE

4.0

Jay a Annie si okorenia svoj sexuálny život vlastnou trojhodinovou pornonahrávkou. Jedinou dilemou pri sledovaní filmu Sex Tape je, akú size popcornu si k nemu zvoliť. Americká komédia režiséra Jakea Kasdana (Mrcha učiteľka) opäť predvádza prepnutý grimasový Diazovej humor, škoda že s kedysi oveľa vynaliezavejším Segelom.

Scenáristické trio Jason Segel, Nicholas Stoller, Kate Angelo si nie veľmi lámalo hlavy nad zápletkou. Volia letnú americky upišťanú naháňačku manželského páru za nechtiac rozmnoženou nahrávkou ich súlože. Jayovým pričinením sa niekoľko priateľsky podarovaných iPadov zosynchronizuje a Annienin budúci šéf zo spoločnosti Piper Brother Hank Rosenbaum (Rob Lowe), rodinní priatelia, ale aj tamojší poštár v nich obdržia kontroverzný súbor. Otázkou je, koľko z nich si súkromnú nahrávku už pozrelo. A ako pred nežiadúcim obsahom uchrániť vlastné deti – syna Cliva (Sebastian Hedges Thomas) a dcéru Nell (Giselle Eisenberg).

Sex Tape Sex Tape

Ťažko o radovej letnej komédii napísať viac. Segel si neodpustí zabodovať so svojím speváckym umením a holým pozadím, ktoré oproti takým Kopačkám vyznieva v Sex Tape nudne. Zato si s Diazovou šňupneme koks, čo rozvinie jej zrýchlené rečnícke umenie, a, samozrejme, necháme sa kochať jej vyše 40-ročným sexi telom. Ich filmové ratolesti slúžia len na rozvírenie zápletkových vôd, podobne ako nevyužitý potenciál inak vyborných komikov Roba Corddryho (Hot Tube Time Machine) a Ellie Kemper (21 Jump Street) predstavujúcich rodinných priateľov Roba a Tess. Rob Lowe sa predstaví ako bohatý šéf s nečakanými voľnomyšlienkárskymi sklonmi, hoci navonok si ctí tradičné rodinné hodnoty.

Sex Tape Sex Tape

Nič nové pod slnkom, keď sa v hlavnej úlohe predstavuje Cameron Diaz, skalných oddychujúcich fanúšikov s potrebou ľahkého romantického odreagovania Sex Tape určite nesklame. Hollywoodsky tkáčsky stav spoľahlivo ovláda všetky materiálové „ozdôbky“, zmechanizovane produkuje gýčovú filmovú látku, aby divákovi ihneď udrela do očí bez hlbšieho estetického hĺbania. Odkazuje na prirodzenosť sexuálnej aktivity v „pokročilom“ veku, i keď je táto pri deťoch „úsmevne“ komplikovaná. Pohotovo scenáristi do deja zakomponovali pre rodinné porno tak nevďačné internetové prostredie, fenomén iCloud, ale aj detskú pripravenosť zužitkovať kontroverzný 3-hodinový videosúbor na vlastné obohatenie.

Sex Tape (USA, 2014, 94 min.)
Réžia: Jake Kasdan. Hrajú: Jason Segel, Cameron Diaz, Rob Corddry

autor Zuzana Ondrišová 1.8.2014